Vårt aktivitetsprogram för 2021 är nu klart! Aktiviteterna finns att se beskåda här på hemsidan eller i vårt programblad. Pga. det osäkra läget med coronapandemin så kan arrangemang komma att ställas eller ändras! Detta meddelas då här på hemsidan samt på vår Facebook-sida och anslagstavlor.

Vi har inte heller i nuläget gjort klart med alla bokningarna av program/artister/föreläsare för våra arrangemang. När dessa är klara kommer information ut på Facebook, hemsida och på anslaget för arrangemanget.

Under våren kommer vi endast att inrikta oss på coronasäkra aktiviteter utomhus (bl.a. med ett antal tipspromenader). Framåt sommar/höst så hoppas vi att vaccinationen är genomförd och att pandemin lagt sej något. Så vi då kan genomföra våra större utomhusaktiviteter och under hösten även våra inomhusaktiviteter

Värö-Stråvalla Hembygdsförening

Skapad av: Anders Larsson (2021-02-19 20:12:27) Kontakta föreningen