Medlemskap

Medlemskap i Värö Stråvalla Hembygdsförening kostar är 125 kr/år. Som medlem får du möjlighet att utan kostnad vara med på de ca. 10 – 15 aktiviteter som vi anordnar varje år. Genom att vara medlem i Värö-Stråvalla Hembygdsförening är du också medlemSveriges hembygdsförbund.

Vill du bli medlem hittar du mer information hur då gör här.

Är du intresserad av Värö, Stråvalla eller Bua hembygd så blir vi jätteglada om du vill vara med och stödja vår verksamhet. Kanske t.om även vara aktiva och arbeta tillsammans med oss. T.ex. i någon av våra studiecirklar eller att ni hjälper till på våra aktiviteter eller i annan verksamhet.

Medlemsutskick

Varje medlem får varje år i mitten av februari ett medlemsutskick via brev eller e-post med: medlemsavgift, verksamhetsberättelse (för föregående år), kallelse till årsmöte. årets programblad samt ev. övrig information för året.

Dokument i medlemsutskicket 2024:

"Digitalt” medlemsutskick
Det finns även möjlighet för medlemmar att få utskicket ”digitalt” via e-post. Pga. att priserna för porto stiger från år till år, ser vi gärna att du som medlem väljer detta alternativt. På så vis sparar föreningen både pengar och miljön.

Är du medlem och intresserade av få utskick digitalt. Så du ange din e-postadress via detta webbformulär: https://bit.ly/377O1tE

OBS! Detta frivilligt. Till de medlemmar som är inte har någon e-post, är datorovana etc. så skickar vi naturligtvis fortfarande ut medlemsutskicket via brev.

Uppsägning av medlemskap

Vill du säg upp ditt medlemskap så görs detta till e-post: [email protected] eller via telefon: 070-344 83 36 (föreningens kassör).

Värö-Stråvalla Hembygdsförening

Skapad av: Anders Larsson (2022-02-10 13:26:52) Kontakta föreningen