Den 13/3 2022 hade vi årsmöte i hembygdsgården och då skedde vissa förändringar. Anders Ohlsson lämnade över ordförandeklubban till Krister Magnusson och Bengt Andersson omvaldes som kassör.

Styrelsen får också en lite annan sammansättning eftersom flera personer avsagt sig omval. Anders slutar som ordförande, men kvarstår i styrelsen. Barbro Ågren, Gun Martinsson och Eva Hultin lämnar sina uppdrag,
Nya i styrelsen är Bettina Johansson som ordinarie och Therese Folkesson, Marika Högberg, Mikael Lindström som suppleanter.

Vi har också detta året fått ett bidrag från kommunen, nu för att renovera södergavel. Verksamheten i hembygdsgården ligger därför nere fr o m 15/5 till i början på augusti och därmed finns inte heller någon möjlighet att hyra lokalerna under denna tid.

Vi ser fram emot att starta årets verksamhet under hösten. Som  traditionen bjuder kommer vi att ha sedvanlig adventsfest vid första advent . Mer information kommer under våren och sommaren.

För styrelsen
Anders

Medlemsavgift 2022

Medlemsavgiften för 2022 är 100 kr och det går bra att Swisha om det underlättar. Se vidare under flik Medlemskap