Varför bli medlem

När du blir medlem får du föreningens årsskrift i brevlådan och du betalar i regel rabatterat pris på de avgiftsbelagda evenemang föreningen anordnar. Samtidigt bidrar du till att utveckla föreningens verksamhet.

Vad det kostar

Årsavgiften är 200 kr för hel familj inklusive ev. barn under 18 år, 100 kr för enskild medlem.

Hur du blir medlem

Betala in årsavgiften till PG-konto 462 39 77-8, antingen med avi eller via din internetbank. Var noga med att ange avsändare med namn och telefonnr samt ev. Tvärnöadress. När du har betalat ber vi dig att fylla i formuläret nedan och skicka det.

Om du redan är medlem och vill förnya ditt medlemskap behöver du bara betala in medlemsavgiften. Du behöver inte fylla i formuläret. Se nedan beträffande ändring av adress, mm.

Dina uppgifter i vårt medlemsregister

Tvärnö Hembygdsförening är enligt dataskyddslagen (GDPR) skyldig att informera sina medlemmar om vilka uppgifter som finns om dem i medlemsregistret. Registret innehåller uppgifter om namn, telefonnummer, adress, postnummer, postort, eventuell alternativ adress, e-postadress, uppgift om inbetald medlemsavgift, betalningsdatum, samt en ruta där vi kan fylla i övriga uppgifter, t ex om utskick skall skickas till annan adress än den som finns registrerad. Avsikten med medlemsregistret är föreningsadministration, t ex avprickning av medlemsavgifter, utskrift av adressetiketter, samt publicering av medlemsförteckning i vår årliga verksamhetsberättelse. Ansvarig för registret är föreningens Kassör.

Ändring av registrerade uppgifter

Vill du senare ändra dina registrerade uppgifter ber vi dig kontakta kassören.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]