Vi hälsar besökare hjärtligt välkomna till årets Sommaröppet i Tångeråsa som kommer att hållas varje söndag under perioden 4 maj - 11 augusti, klockan 14.00 - 17.00.

Dessa dagar är det öppet på flera ställen i vårt fina sockencentrum. Tångeråsa kyrka hålls öppen för besök, likaså Bygdemuseet som är beläget på andra våningen i Bygdegården. Där finns också Tångeds IF:s samlingar och i samma hus finns även ett loppis. I Tångeråsagården finns vår våffelstuga med servering av kaffe och våfflor.

De flesta söndagar bjuder vi också på särskilda aktiviteter. En sammanställning av hela sommarens program finns här. Mer detaljerad information om de olika programpunkterna kommer att publiceras efter hand nedan på denna sida under rubriken "Våra arrangemang".

Övrig tid under sommaren är besökare välkomna att nyttja våra grönytor och trädgårdsbord för picknick mm!

Tångeråsa Bygdeförening

Skapad av: (2021-02-12 12:54:45) Kontakta föreningen