Nyheter

Vårt fina Garverimuseum på Strömmen strädde mitt i Simrishamn har öppet under påsken. Lotteri med fina vinster! Varmt välkomna!

Kassören påminner de medlemmar som ännu inte hunnit betala sin medlemsavgift för 2024, att göra det snarast, samt  även skicka sina kontaktuppgifter inkl e-postadress till [email protected]

Nu är ÖSTERLENT nr 1, 2024 hemma hos alla medlemmar som har en trevlig lässtund framför sig. I tidningen finns intressanta artiklar om Fornborgen på Stenshuvud, Kvinnan i Näbbe mosse, Sigrid Björkegrens skrivbordsställ och mycket mer.

Visa fler

VÅRA ARRANGEMANG

Påsk på Garverimuseet

29 mars 2024 13:00 - 29 mars 2024 16:00

Garverimuseet i Simrishamn, Österlen har öppet under påsken. Ett välbevarat korsvirkeshus från tidigt 1700-tal visar stadens läder - och garverihistoria. Påsklotteri med fina vinster. Varmt välkomna!

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]