Bli medlem

Stigtomta hembygdsförening har till uppgift att skapa ett levande intresse för hembygden, dess kultur och historia samt att bevara minnesbilder från förr och föra dem vidare till kommande generationer.
Ta steget och bli medlem du också! Fyll i nedanstående fält och tryck på skicka. Betala in avgiften se längre ned på sidan.

* Namn:

* Adress:

* Postnr och ort:

* Telefonnummer:

* E-post:

Meddelande:

Fält med * är obligatoriska.

Medlemsavgiften är 150 kr per person och år. Betala till bankgiro 5326-8777 eller via Swish nr: 123 267 8225,  Stigtomta Hembygdsförening. Märk inbetalningen med ditt namn.

Har du frågor om medlemskap eller har bytt adress, kontakta vår kassör Eva Sandström, 0155-269151, 0760 342 080, eller e-post [email protected] Mer information hittar du via länken. Men anmäl dig på denna sida.

Information om GDPR