Sorunda Hembygdsförening välkomnar dig som medlem!

Visionen för Sveriges Hembygdsförbund är: En levande hembygd öppen för alla.

Sorunda Hembygdsförening vill vara en samlingspunkt i bygden. Som medlem stödjer du arbetet med bevarandet av olika byggnader, sammankomster som midsommarfirande och marknader samt informationsspridning kring lokala traditioner. Sorunda har ett rikt kultur- och naturarv och en spännande historia som föreningen arbetar för att bevara och förmedla till både boende och besökare. Vår vision är att Sorunda ska upplevas som en aktiv och levande hembygd.

Som medlem bjuds du även in till hembygdsaftnar och medlemsresor med olika teman och du får även hem vår mycket uppskattade tidning Sorundabygd i brevlådan.

Medlemsavgiften är 250 kr/år och betalas in på PG 10 09 18-2. Skriv ditt namn som meddelande. Du kan även fylla i nedanstående formulär. När du gör detta innebär det också att du godkänner att vi lagrar uppgifterna i vårt medlemsregister (se GDPR).

Välkommen!

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]