Bli medlem

Som medlem i Skultuna hembygdsföreningen  bidrar du till att vårda vårt lokala kulturarv. Skultuna Hembygdsförening som startades 1954, har som huvuduppgift att sprida kunskap om vårt kulturarv inom gamla Skultuna socken. Vi behöver bli fler för att stärka vår röst i samhällsdebatten. Vår låga medlemsavgift är trots allt en viktig del av föreningens ekonomi och det är vår förhoppning att vi ska bli fler.

Medlemsavgifter 2024:

• Enskild medlem 100 kronor.
  • Familjemedlemskap 165 kronor.
  • Ungdomar 0-25 år 20 kronor.
  • Företagsmedlemsskap 800 kronor.
  • Medlemsavgiften betalas in på bankgiro 5867-4144, glöm inte att ange namn/företag och adress.

Företagsmedlemmar kommer att synas här på vår hemsida. Ditt företag får även boken Skultuna Bruks Historia del II-1 1607-1860 av Sigurd Erixon. Dessutom kan du som företagsmedlem kontakta oss för visning av våra samlingar vid kundbesök eller personalträffar