Vi har precis gått in i ett nytt år 2021 och allt är fortfarande lika ovisst när det gäller coronaläget. Det stora hoppet är nu att vaccinet ska kunna få stopp på eländet, men det dröjer innan vi kan umgås normalt igen.

När det gäller de olika arrangemangen som Skepplanda Hembygdsförening brukar ha under året, så ligger allt på is tills vidare. Faktura på medlemsavgiften för 2021 kommer att skickas ut till alla medlemmar och vi hoppas att ni vill fortsätta att stödja föreningen. Det är extra viktigt nu när vi inte kan ha några arrangemang som drar in pengar. De fasta kostnaderna för hembygdsgården såsom underhåll av byggnader, försäkring, el, vatten o avlopp mm tar inte paus.

Vi välkomnar naturligtvis också nya medlemmar.
Medlemsavgiften för 2021 är 100 kr/person eller 150 kr/familj.
Betala till Pg-konto för medlemsavgifter 42 48 17-5
Glöm inte att uppge namn och adress.

Vi längtar efter att få träffas som vanligt, att hälsa er välkomna till Grönköp vår fina hembygdsgård och att kunna ses på våra olika arrangemang igen. Må det inte dröja alltför länge.

Skepplanda Hembygdsförening

Skapad av: Skepplanda Hembygdsförening (2021-01-18 12:04:53) Kontakta föreningen
Ändrad av: Skepplanda Hembygdsförening (2021-01-25 14:59:25) Kontakta föreningen