Tipspromenad 2016

Öttums hembygdsförening anordnade en tipspromenad i det vackra vårvädret den 8:e Maj. För omväxlings skull var det denna gång förlagt till den före detta militäranläggningen
"Björn" nära det gamla flygfältet vid Jonstorp. Slingan gick mellan lämningarna från
beredskapstiden som var föremål för fjolårets utgrävningar av Göteborgs universitet.
Det fanns fika att köpa och man fick se delar av anläggningen. Första pris med elva rätt gick till Arne Ingemarsson och andra pris gick till Birgitta Ingemarsson, som för övrigt var värdpar. Tredje pris gick till Susanna Ingemarsson. Första pris bland barnen gick till Adam Ingemarsson och andra pris gick till William Winbo-Wass och tredje pris till Philip Ingemarsson.

Den rätta raden var 1,X,2,2,2,2,2,2,1,X,2,X på vuxenfrågorna. Förutom tipspromenaden fanns bingospel där man kunde vinna choklad.

Öttums Hembygdsförening

Skapad av: Öttums Hembygdsförening (2016-05-11 20:16:50) Kontakta föreningen