Image

Vi hälsar barnfamiljer välkomna till Hembygdsgården i Ede, långfredag 2 april kl 11-13. På området har vi gömt ett påskägg till varje barn som anmält sig!

Så här anmäler du dig/er: Skicka e-post till [email protected] och anmäl dig med namn och antal barn som vill leta påskägg. Vi vill ha din anmälan senast tisdag 30 mars. Ange vid anmälan om du är medlem i hembygdsföreningen eller om du vill bli medlem. OBS! Att gilla inlägget eller klicka "kommer" är inte tillräckligt för att anmäla sig, vi behöver anmälan via e-post.

Det är gratis att delta, men du ska vara medlem i Offerdals hembygdsförening. Om du vill bli medlem Swishar du till nr 123 23 27 211, 100 kr för enskild, 150 kr för familj, samt skickar e-post med namn och adress till [email protected]. OBS! Det gäller bara dig/er som inte är medlem sedan tidigare. Du som redan är medlem kommer få inbetalningskort efter årsmötet.

Så gör vi äggletningen coronasäker: Kom bara tillsammans med de människor du/ni brukar umgås med och givetvis inte alls vid förkylning eller andra symptom. Håll avstånd till andra och hjälp barnen att hålla avstånd. Vid hembygdsgården kommer varje familj få en karta och instruktioner om var det kan finnas ägg... när ni klurat ut vilken plats det kan vara är det bara att börja leta. Varje barn tar med sig ett ägg hem.

Varmt välkomna och glöm inte att anmäla er, vi kommer ha ett ägg till varje barn som har anmält sig!

Offerdals Hembygdsförening

Skapad av: Kjell-Erik Jonasson (2021-03-24 18:12:38) Kontakta föreningen