SOMMAR PÅ QVARNASLÄT
Qvarnaslät är en plats som uppskattas av många, inte minst på sommaren när man kan komma, träffas och äta våfflor och dricka kaffe eller äta glass ute i det fria. Vi som arbetar får mycket uppskattning från våra gäster. Serveringen är öppen på eftermiddagarna måndag till och med torsdag under perioden  juli till mitten av augusti

Men för att vi skall kunna fortsätta med denna tradition behöver vi vara många frivilliga som kan hjälpa till med olika arbetsuppgifter i kök, servering och vaktmästar-uppgifter. Ibland kan det bli lite stressigt men vi hjälps åt efter förmåga. Vi skrattar och trivs tillsammans med våra gäster!

Om Du känner att du har möjlighet att hjälpa till vid några tillfällen är vi tacksamma om Du hör av dig!
Välkomna!

Nybro Hembygdsförening