I dagarna har programmet  för 2021 distribuerats med somriga bilder från hembygdsgården.   Föreningen  planerar och hoppas att några arrangemang kan komma att genomföras, men  allt beror på hur coronapandemin utvecklar sig:
Förhoppningsvis kommer Hembygdens dag i augusti att bli av.

Men ett är säkert - du är alltid välkommen till hembygdsgården och djurparken under våren och sommaren.  Snart kommer vårblommorna  att slå ut. Våren är ju ovanligt tidig i år.  Än så länge är det promenad hit som gäller, men när sommaren kommer,  går det som vanligt att att ta minitåget från hamnen.

I Klockargården  kan du som vanligt få dig något gott till livs i Min lilla krog, så här heter serveringen numera. Det är fortfarande krögaren Bengt som står vid spisen. Klicka på länken, så får du veta mera.

Norra Vättersbygdens Hembygdsförening

Skapad av: Anita Karlsson (2021-03-03 09:57:38) Kontakta föreningen