Medlemskap

Passa på att gå med i Malå hembygdsförening nu. Vi har många intressanta aktiviteter på gång och fastän projektet ”Funktionell hembygdsgård”  nu är avslutat så fortsätter vi i dess anda. Bred samverkan och aktiviteter som intresserar och utvecklar. Vårt mål är att Hembygdsgården ska vara en trevlig och intressant mötesplats för alla.

Med ditt medlemskap kan du stötta föreningens verksamhet på håll eller hjälpa till mer aktivt när du önskar och vill eller vid behov, så kom ihåg, ditt medlemskap är värdefullt.

Nytt för 2023: Betald medlemsavgift ger dig ett medlemskort. Detta är viktigt att ha till hands, för under året kommer medlemsförmåner att dyka upp. En medlemsförmån som gäller hela året är subventionerad bagarstugehyra. Medlem betalar dagshyra 300kr / icke medlem 500kr. Det lönar sig att vara medlem!

Årsavgift: >18 år och äldre 150:-

Kontaktpersoner:

Harriet Österlund                      [email protected]

Maggie Holmqvist                      [email protected]

tel: 072 5320820

Det vi behöver veta är namn och kontaktuppgifter, gärna e-mailadress

Betalning sker via bankgiro eller swisch och meddelas vid kontakt

Ju fler medlemmar desto större möjlighet till en god, hållbar och intressant utveckling av hembygdsgården och hembygdsområdet, allas vår kulturella skatt.

Malå Hembygdsförening

Skapad av: (2012-04-02 14:05:27) Kontakta föreningen