Projekt

Här ser du de projekt som för tillfället drivs av föreningen utöver de löpande aktiviteterna.

För tillfället driver föreningen ett projekt att dokumentera och levandegöra hur det var att vara barn i Ljungdalen förr i tiden. Hur det var att gå i skolan, vad man gjorde på fritiden, hur man hjälpte sina föräldrar och så vidare. Projektet kallas Fjällämmelns stig, klicka här för att läsa om det: Fjällämmelns stig.
Man kan stödja projektet genom att sätta in pengar på pg 4375430-8.
Aktiviteten startade redan den 8 mars 2017. Bilder och rapporter om projektet finns under uppslaget Bilder och annat från aktiviteterna år 2017.

Nyligen så har också ett projekt Bäverns stig startats. Mer info kommer.

Ljungdalens Hembygdsförening

Skapad av: Ljungdalens Hembygdsförening (2017-04-04 22:35:23) Kontakta föreningen
Ändrad av: Ljungdalens Hembygdsförening (2022-06-14 17:45:43) Kontakta föreningen