Ingen kan göra allting, men om alla gör någonting så blir allting gjort.
"Okänd filosof"

Alla kan bli medlemmar

Alla som är intresserade av vårt områdes historia, kan bli medlem i hembygdsföreningen och stödja dess verksamhet.
Vi är ett begränsat antal äldre aktiva medlemmar som gärna ser att fler yngre vill engagera sig i föreningens verksamhet.
Det är också ett gyllene tillfälle för den som lämnat yrkeslivet att erhålla en social samvaro och att bidra med sin kunskap till att vårda och bevara vår hembygds miljö och historia.

Föreningens verksamhet:

Verksamheten de senaste åren har begränsats till,
- underhåll av hembygdsgården Leratorpet. Arbetsdagar en gång i veckan (3 timmar, måndagar mellan kl. 09.00-12.00 från april till oktober, med uppehåll i juli). Alla som vill, kan göra en arbetsinsats vid Leratorpet.
- tipspromenader vår och höst i Abborrebergsskogen
- dokumentation av vårt områdes historia
Övriga arrangemang är för närvarande vilande på grund av vikande intresse och brist på funktionärer.

Jag vill gärna vara med och hjälpa till i Lindö-Berga Hembygdsförenings arbete. Kicka här för formulär.

Årsavgift
Endast 200 kr / familj och år.

Sänd till Bankgiro 829-6501. Glöm inte att uppge: Namn, Adress och gärna e-postadress.
Om fältet för meddelande hos din bank inte räcker till för dessa uppgifter fyll i formuläret nedan.
Efter att betalningen inkommit får du en bekräftelse på ditt medlemskap i föreningen.
Notera, medlemskap i föreningens Facebook-grupp ger inte automatiskt medlemskap i Hembygdsföreningen.
Alternativ: Fyll i och skicka formuläret nedan så skickar vi en inbetalningsavi till dig.

Med * markerade fält är obligatoriska

* Namn:

* Adress:

* Postnummer och ort:

E-postadress:

Jag har betalat till BG 829-6501

Hantering av personuppgifter
 Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Skicka meddelande

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]