Bli medlem

Du kan bli medlem i Kindgillet om du har anknytning till Kinds härad i Västergötland. För att väljas in som medlem ansöker du med formuläret nedanför. Styrelsen bereder din ansökan och lämnar förslag rörande medlemskap. Din ansökan måste tillstyrkas av två medlemmar, så har du redan två referenser så ange vilka dessa är med namn i fältet för referenser. Du kan sedan väljas in i Kindgillet vid årsmötet i mars eller vid gillesmötet i september. Årsavgift 125 kr.

Medlemmar träffas på Herredagar åtta fredagar per år i Kindstugan. Senast tisdag samma vecka anmäler du dig till sexmästarna för matbeställning. Under herredagarna är det föredrag, tal, sång och socialt samkväm. När du är medlem kan du komma in på Lisebergs område och tar kontakt med vakten för att komma igenom grinden för att ta dig till Kindstugan.

Som medlem kan du hyra Kindstugan för egna evenamang. Kontakta stuguthyrningsansvarig för att boka.

1. Fyll i ditt namn och din email-adress i rutorna nedanför.

2. Kopiera och klistra in nedanstående rader i rutan Meddelande och komplettera med dina uppgifter.

Undertecknad ansöker härmed om inträde i Kindgillet.
Namn:
Titel:
Födelseår och datum:
Födelseort:
Bostadsadress:
Telefon:
E-postadress:
Anknytning till Kinds härad:
Referens till två medlemmar i Kindgillet som kan tillstyrka din ansökan:

3. Klicka i rutan för samtycke till hantering av dina personuppgifter, klicka i rutan I'm not a robot, och klicka slutligen på knappen Skicka.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]