Bli medlem

Välkommen att bli medlem i vår förening! Vi behöver alla hjälpas åt för att få den förening och verksamhet som vi önskar. Du väljer själv vad du vill bidra med - allt är välkommet!

Här är ett utbud av vad du kan bidra med:

• visa eller lämna foton från Kastlösa socken och berättelsen runt dessa,
  • berätta hur det var i Kastlösa under tidigare år eller kanske vill du skriva ner din berättelse istället,
  • berätta om bakgrunden till ortsnamn, gatunamn, områden,
  • delta i arbetet runt våra arrangemang (t ex bakning, hjälpa till med utspisningen och det som behövs runt detta, hålla tal exempelvis på valborgsmässoafton, vara spelman, hålla i någon av våra berättarkvällar under sommaren),
  • ställa upp med flitiga händer som kan arbeta fysiskt,
  • bidra med kunskap om renovering och skötsel av både våra kvarnar och Lundastugan,
  • värva nya medlemmar,
  • kläcka nya idéer!

Blir du nyfiken och intresserad av vår förening så tveka inte att ta kontakt med oss och lös medlemskap direkt. Hjärtligt välkommen!

Medlemsavgift:
Medlemsavgiften för år 2024 är 150 kr/person och 300 kr/familj, (Familj inkluderar hemmavarande barn upp till 16 år).
Välj betalningssätt som passar Dig:
Bankgiro: 756-8173.
Swish: 123 299 1198
Kontant till någon styrelsemedlem
Obs! Uppge namn och adress (även till fritidshus i socknen). Uppge även mailadress, så får du löpande information från föreningen. Utöver reducerat pris på våra aktiviteter så berättigar medlemskapet till 50% rabatt på entrén till Ölands Museum Himmelsberga, Borgholms stadsmuseum, och Kalmar läns museum.
När medlemsavgiften är inbetald översänder vi medlemskort.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]