Bli medlem

Som medlem får du information, inbjudningar och kallelser till våra aktiviteter via e-post (eller brev eller SMS om du saknar e-post) och när det är dags för årsmöte får du en fyllig verksamhetsberättelse, ett programblad för kommande program och en påminnelse om att det är dags att betala medlemsavgift. På årsmötet kan det bli filmvisning från det gångna årets aktiviteter du har möjlighet att framföra tips eller önskemål om programmet. Alla som gjort en ideell insats för föreningen får en inbjudan till en utflyktsresa när sommarens aktiviteter är avklarade.

Om du/ni vill bli medlem/mar så kan du gärna kontakta någon i styrelsen eller skriv in en kontaktadress i nedanstående formulär så kontaktar vi dej.
Avgiften är 200 kr per familj eller 100 kr för den som är ensam och inbetalas till vårt bankgirokonto 5679-1908 eller Swish till 123 230 45 09. Vänligen ange era namn och e-postadress (eller postadress/mobilnummer för brev/SMS-meddelanden) och "MEDLEM 2024"

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]