Till alla medlemsföreningar!

Nu är det dags att börja göra årets sommartidning och till den behöver vi material från er.

Vi vill ha in alla era aktiviteter from juni-september. Om ni vill bidra med en kort artikel om något särskilt ni gör så får ni gärna kontakta oss. Har ni bra bilder som vi får använda tar vi gärna emot dem också.

För att vara säkra på att tidningen ska komma ut innan sommaren så kommer den börja distribueras den 23 maj, vi behöver därför få in material från er senast den 24 april för att hinna sammanställa allt! Ni hittar anmälningsblanketten här under. Skicka svaren på frågorna till [email protected]. För frågor och funderingar kontakta vårt kansli på 063-150178.

Vi hoppas att många föreningar vill vara med och visa upp allt det fantastiska som ni gör på hembygdsgårdarna under sommaren!

Det vi behöver veta är:

Hembygdsförening:

Vilka evenemang planerar ni till sommaren?

Under vilken period är det öppet på hembygdsgården? Datum och klockslag

Har ni servering? I så fall öppettider?

Har ni några specifika barnaktiviteter?

Har ni en ny hemsida i gång? I så fall vilken adress?

Hur många ex vill ni ha av tidningen att distribuera lokalt?

Har ni tips på något intressant eller spännande som vi kan skriva en artikel om i tidningen?

Vill ni bidra med någon artikel?

Heimbygda, Jämtland Härjedalens Hembygdsförbund

Skapad av: Kristina Ernehed (2019-04-18 11:21:25) Kontakta föreningen