Hedemora Gammelgård är en ideell förening som drivs av medlemmar. Vi underhåller och förbättrar gården och skapar event.

Vår vision är att Gammelgården ska fortsätta finnas och fortsätta vara en träffpunkt för många - men vi behöver hjälp.
Vill du bli medlem, volontär eller har ett intresse/hobby du vill dela med dig av? Allt är av intresse.
Maila [email protected]

Visste du att du kan hyra våra lokaler? Vi har en bagarstuga med vedeldad ugn som passar för brödbakning och pizza. Bjud med dina kompisar för en mysig kväll tillsammans i vintermörket.
Du kan också hyra vår loge under de varmare månaderna, upp till 70 sittplatser. Fest, dop, bröllop, föreläsningar, shower, utställningar.

För att bli medlem swisha 123 130 05 81, lämna din epost-adress som meddelande eller betala till bankgironummer 5132-0158, ange namn, adress och epost-adress. Årsavgift 200 kr/person eller 400 kr/hushåll.  Du kan även skänka en gåva med ett engångsbelopp, märk då med gåva.

Tack för att du vill bevara Hedemora Gammelgård!

Föreningen Hedemora Gammelgård

Skapad av: Maria Pilawa (2022-11-28 10:52:27) Kontakta föreningen