Du vet väl att vi har lagt upp referat från ett stort antal hembygdsvandringar på hemsidan? Välj meny och Hembygdsvandringar. Här kan du på kort tid ta del av fakta m m från vandringen, och via länk öppna en film över eventet. Det känns som att man är med och följer vandringen, utan att behöva ta ett steg!

Nu är alla 22 hembygdsvandringar, föredrag och och studiebesök som hittills filmats lagts ut här. Tryck Menyn och sedan Hembygdsvandringar.

Den senaste är det unika studiebesöket på SL:s Hammarbydepå, där stadens tunnelbanevagnar underhålls. Studiebesöket var fullsatt, så här är en ny chans att vara med!

Hammarby-Skarpnäck Hembygdsförening

Skapad av: Hammarby-Skarpnäck Hembygdsförening (2021-09-09 14:37:34) Kontakta föreningen
Ändrad av: Hammarby-Skarpnäck Hembygdsförening (2021-12-30 16:46:03) Kontakta föreningen

 c/o Torbjörn Hallström, Skarpnäcks allé 35 D, 128 33 Skarpnäck