Corona-pandemin och andra besvärligheter har vi lämnat bakom oss och nu kör vi för fullt igen. Söndagar i juli serverar vi kaffe och hembakt mellan 14 och 17

Laviniakvällarna under sommarens torsdagar är tillbaka i samarbete med Grums pastorat. Det blir 7 torsdagar Laviniakvällar, plus 6:e juni plus Värmlandskorvens dag. Det blir riktigt bra artister i sommar igen!

Programmet planeras som bäst men vi börjar med Gökottan 9 maj i alla fall. Efter midsommar drar Laviniakvällarna igång.

Sommaren avslutar vi med Värmlandskorvens dag den 15 augusti.

Vi kör torpvandringen i Värmskog i år. Vi blir guidade i Värmskog av hembygdsföreningen där. Det blir lördagen den 24 augusti

Kura skymning ska vi också ha som vanligt den 6 september. Det är inte klart riktigt än men vi har fått tag på många nya bilder från Grums.

Vi avslutar årets verksamhet med adventskaffet 30 november klockan 15.00. Alla är hjärtligt välkomna till en varm och god hembygdsgård.

Grums Hembygdsförening

Skapad av: Staffan Myrenberg (2021-04-17 10:46:56) Kontakta föreningen