Här kommer en hälsning och en önskan om en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.
Efter ett helt galet år som gjort att människor över hela världen, mer eller mindre blivit tvingade att leva på ett annorlunda sätt, får vi bara uppmana att hålla ut. Coronan och dess mycket allvarliga påföljder i form av isolering och som i många fall lett till besvärliga sjukdomstillstånd och ännu värre dödsfall. Vi lider med de som drabbats och skänker anhöriga och vänner en varm och välment kram som kommer från det innersta av våra hjärtan. Vi måste tillsammans hjälpas åt och tro på en bättre värld.
Till alla Er där ute som har kämpat och följt alla de rekommendationer som vi dagligen uppmanats att leva upp till, måste vi ge en stor eloge. Ni är beundransvärda.

Jag vill härmed tacka Er alla för allt ideellt arbete och alla kreativa tankar som Ni gjort verklighet av. Vill dessutom tacka styrelsen och alla andra vi samarbetat med under året, för ett gott jobb.

Till alla som kan, skicka en hälsning eller slå en signal till Era nära och kära, vänner och övriga bekanta med önskan om en bra framtid. Julen är en tid då vi behöver lite extra omtanke och kärlek. Även om vi inte kan träffas rent fysiskt så kan vi utföra de mest fantastiska saker om vi bara hjälps åt.
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR

Hälsar