Nu är föreningens 43-e krönika klar, den för åren 2011/2022. Lika intressant läsning som alltid. Den kostar 100:- + ev. porto. Vi kommer att sälja den på våra aktiviteter.

Går även att beställa den genom att skicka ett mejl till:  [email protected]

Eller skicka ett meddelande via formulär på sidan Trycksaker och annat till försäljning

Ur innehållet: Femtio år i föreningen och Dagaspråket, Stig Dillström, 85 år i luften, Jonas Björnstam, Tankar vid en avstängd bro, Bertil Karlsson, Ur klippboken - Stig Dillström.

Berätta din egen historia

Vill du berätta din egen historia eller om något som rör Gåsinge-Dillnäs. Skriv en egen berättelse eller berätta något som våra skribenter kan skriva ner. Det går också bra att ge tips om någon annan som kan ha något intressant att berätta. Nästa krönika planeras till våren 2025.

Kontakt för att bidra med innehåll till nästa krönika: [email protected]

Krönika 2021/2022

Gåsinge Dillnäs Hembygdsförening