Kyrksalen i Hembygdsgården, Sunhultsbrunn var fylld till sista plats då Hembygdsföreningens ordförande Hans-Åke Björklund hälsade välkommen till ännu en filmkväll. Det har blivit tradition att visa någon film från Hembygdsföreningens arkiv och denna gång var det syskonen Britta och Harry från Majmålen som berättade minnen tillsammans med Olle Lindkvist och John-Erik Göransson. Eftersom filmen var ganska lång gjordes ett avbrott mitt i då föreningen bjöd på kaffe med frallor och slutligen visades några stillbilder från vårstädningen 2007.

Foto: H-Å B

Frinnaryds Hembygdsförening

Skapad av: Frinnaryds Hembygdsförening (2019-09-20 16:30:46) Kontakta föreningen
Ändrad av: Frinnaryds Hembygdsförening (2019-09-20 16:30:46) Kontakta föreningen