Färingsö Hembygdsförening har som ni kunnat konstatera tvingats att ställa in alla arrangemang sedan våren 2020.

Tyvärr kommer man att vilja ha betalt för el, vatten och avlopp, sophämtning och försäkringar även om hembygdsföreningens intäkter uteblir. Också om vi håller igen så gott det går kommer vi att ha kostnader för nödvändigt underhåll, så att gården är en säker plats, då vi åter kan öppna för besökare.

Vi hoppas att du brukar trivas med verksamheterna på hembygdsgården och har sett fram mot våra aktiviteter lika mycket som föreningens aktiva innan coronaviruset kom hindrande i vägen. Har du möjlighet att med ett bidrag stötta föreningen under denna svåra tid och säkra att verksamheten kan upptas igen är vi synnerligen tacksamma.

Varje bidrag är välkommet till hembygdsföreningens bankgiro 554-5090 eller swish 1232826923. Märk inbetalningen ”bidrag”.

Tack!

Färingsö Hembygdsförening