Bli medlem i Bjurtjärns hembygdsförening
Bjurtjärns hembygdsförening välkomnar alla som känner för vår bygd och vill känna en tillhörighet till en förening där man kan umgås både gammal som ung. Det finns aktiviteter för alla tex. Hantverksgruppen på måndagar där man väver, syr, stickar eller endast tar en kopp kaffe och umgås. Musikcafé där de som önskar kan spela upp sin musik, Gökotta, Valborg med brasa, Nationaldagsfirande, Bjurtjärnsdagen, Loppis Rally, Äppelmustning, Allsångskvällar, Berättaraftnar, Medlemsfest, Herrarnas afton, Arbetsdagar på Börjes, Ljusstöpning, Julmarknad med flera aktiviteter. Vi samarbetar med Studieförbundet Vuxenskolan i flera av våra aktiviteter. Varje månad mailas vårt Bjurtjärnsbladet ut där det framgår vilka aktiviteter som ligger närmast och vad som hänt under månaden.                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Betala med Swish till 123 277 08 16 eller via Bankgiro 815-1888 glöm inte att ange mailadress om du vill ha månadsbladet.
Medlemskapet per år är 300 kr/familj eller 150 kr/person