Bli medlem

Välkommen att stödja oss som medlem. Betala 150 kr till bankgiro 837-6550 eller swish 123 562 86 80.

Vi hanterar personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen - GDPR. Läs mer på www.datainspektionen.se. Har du frågor eller synpunkter, kontakta föreningen på [email protected] eller 0653-150 70”.

”För att kunna tillhandahålla medlemskap sparar vi följande personuppgifter: Namn, telefonnummer, adress och e-postadress.”

För att kunna fakturera den årliga medlemsavgiften så behöver vi spara personuppgifter för att kunna tillhandahålla ett medlemskap, dvs för att kunna föra register och kommunicera. Vi sparar namn, telefonnummer, adress och epostadress och vi sparar uppgifterna till dess personen utträder som medlem eller slutat betala medlemsavgift. Registrering av medlemmar sker i programmet VISMA förening. Enda sättet att få dessa uppgifter raderade är genom att avsluta medlemskapet. Betalas inte medlemsavgiften så upphör medlemskapet.

Har medlemmar någon fråga till styrelsen så skicka dom till: Styrelsen, Bjuråkers Hembygdsförening, Tå 110, 824 78 Bjuråker. Skriftligt svar kommer från styrelsen när dom haft ett styrelsemöte. Går också maila: [email protected]

Stadgar BHF 20-03-08.pdf