Om oss

Den 28 april 1935 hade det anordnats en fest i Lucksta på initiativ av Nils August Flodén och med John Nordell från Ånge som talare. Vid detta tillfälle bildades Attmars hembygdsförening och 64 personer anmälde sig som medlemmar. Målet var att införskaffa en egen gård, för att kunna bedriva verksamheten.

Inbjudan till årsmöte

Söndag 24:e mars 2024 kl.18
Jan-Knutsgården på hembygdsgården

Sedvanliga årsmötesförhandlingar,
gott fika och lite annat.
Dagordningen kommer att innehålla en extra punkt angående ändringar av stadgarna.
För mer information angående detta skicka ett meddelande till [email protected] eller kontakta någon i styrelsen.

Välkommen!

Vi kommer att behöva utföra renoveringsarbeten på vår bagarstuga. Det innebär att vi inte längre har möjlighet att hyra ut den. Vi vet inte hur lång tid renoveringen kommer att ta, men när det är klart kommer detta att meddelas.

Visa fler

 Långskog 154, 864 92 Matfors