Medlemskap

Läs mer Om oss här:

Start | Öbergska | Vårt nyhetsbrev | Ordförandens ruta | Historia | Geografi – kartor | Hembygdsmuseet | Våra byggnader | Lokala namn | Medlemskap/avgift

Alla intresserade är välkomna att bli medlemmar i Styrsö Sockens hembygdsförening.

Medlemskapet kostar 100 kr per kalenderår och medlem. Även ständiga medlemmar är välkomna med ett bidrag, stort eller litet.

Beloppet kan betalas in på plusgiro 4 49 09-0. Vi har även swish: 123 423 33 34

Image

Läs våra stadgar (2014)

Formulär för medlemsanmälan