Bo på hembygdsgård

Boendet ligger på Offerdals hembygdsgård i Ede i Offerdal. Vi kallar det "Bo på Hembygdsgård" Stugan är på 50 kvm. Offerdals hembygdsgård ligger ca 50 kilometer NV från Östersund.Boendet Att bo på Offerdals hembygdsgård är att komma nära historia och natur. Hembygdsgården ligger vackert belägen i kyrkbyn Ede i Offerdal som ligger i Krokoms kommun. Bor du här vintertid har du nära till Almåsabacken som erbjuder utförsåkning och har även fina längdspår. I Änge (4 km) och Kaxås (7 km) finns livsmedelsaffärer. Bensinmack hittar du i Kaxås och Tulleråsen. Stugan har två våningssängar. Ytterligare sängar kan ställas in vid behov. TV och radio finns. Köket är utrustat med spis, kyl, frys och mikro. Stugan har en toalett och ett duschrum. Andra saker att notera: Kuddar och täcken finns. Hyresgästen håller själv med handdukar och sängkläder. Hyresgästen städar innan avresa/utcheckning.

Hyr vår Scoutstuga. 6-bäddar.

Pris 600:-/dygn Vecka 3000:-

Bokas på telnr 0640 300 08