Hyra lokal

Malmköpingsortens Hembygdsförening har två lokaler för utyrning.

Länsmansgården för ca 25 personer kostar 550 kr/dag

Gästgivaregården rymmer 40-45 personer och kostar 550 kr/dag

Föreningar registrerade i Malmköping betalar 200 kr/dag

Hyra lokal på Hembygdsgården kan bara göras av myndig (21 år) person mot uppvisande av giltig legitimation.

Hyran för lokalen skall vara betald innan och finnas på Hembygdsföreningens
konto den dag lokalen ska nyttjas.

Rökning & Eld förbjudet. Hela Hembygdsgårdens området är eld- & rökfritt!

Ljudnivån får inte vara störande för grannar, och skall vara helt tyst kl 23.00

Städinstruktion finns i köket. Lokalen ska vara väl städad senast kl 23.00 eller enligt överenskommelse.

Sopor. ALLA sopor utom den gröna skall tas med hem av hyresgästen. Den gröna soppåsen kastas i föreningens sopkärl.

Ej godkänd städning. Är städningen inte godkänt utförd debiteras städavgift på kr 1000,-

Skador på inventarier. Hyresgästen är betalningsansvarig för skador som uppstår under uthyrningen.

Husdjur är inte tillåtet i Länsmansgården eller Gästgivargården.

Förlust av nycklar. Hyresgästen är betalningsansvarig för kostnader i samband med förlust av nycklar till lokalen.

Avbokning ska ske senast 2 dagar innan bokad dag. Om avbokning sker senare tas en avgift ut, motsvarande halva lokalhyran.

Vid bokning/frågor kontakta hembygdsföreningen: [email protected]

Uthyrningsblankett pdf

Malmköpingsortens Hembygdsförening

Skapad av: (2015-04-15 20:28:54) Kontakta föreningen