Hyr festlokal +

Välkommen att fira högtidsdagen i
Logen, Mariebergsparken!

Bokning:

Prislista

"Logen", som Festlokalen är inrymd i, är uppförd 1968 efter förebild av Finnebostugan i Ramnaparken, Borås. Den har en rustik inredning, en golvyta av c:a 120 m. och har två våningars takhöjd, vilket medger att i våningen över köket finns en lokal, Kaffestugan, som delvis sträcker sig ut över festsalen och med fönsterutsikt över den.

Förlägg gärna bröllopet, både vigseln och bröllopsmiddagen hit, till Kinna Hembygdsförenings hembygdspark, Mariebergsparken. För vigseln i det fria finner du lätt natursköna platser i den 15 hektar stora parken och för den oförglömliga bröllopsfesten står festlokalen i Logen öppen för gästerna.

För födelsedagsfirandet – eller kanske din förenings möte och högtidsfirande är lokalen lika passande.

Ibåda fallen erbjuder vi logi för gästerna på vårt vandrarhem.

MER INFO

Kinna Hembygdsförening